قوانین و شرایط

قوانین و مقررات 

از شما برای انتخاب ارزی وان و همچنین خدمات و محصولات آن سپاسگزاریم. ما امیدواریم که خدمات و محصولات ارزی وان در دستیابی به نیازهای شما مفید باشد. در

در این راستا، ما قوانین و شرایط استفاده از خدمات و محصولات سایت ارزی وان را به شما ارائه میدهیم تا به شما در مورد تعهدات قانونی که در هنگام ثبت سفارش در ارزی وان متوجه شماست توصیه کنیم.

 این قوانین و شرایط حاکم بر تمامی خدمات و محصولات ارزی وان میباشد که هر یک از استفاده کنندگان ملزم به اجرای آن میباشند.

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات ارزی وان به دقت مطالعه فرمایید. توجه داشته باشید که این قوانین قراردادی بین “ارزی وان”  و شما را تشکیل می‌دهد و بر استفاده شما از ارزی وان نظارت می‌کند.

ورود کاربران به وب‏‌سایت ارزی وان به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات ارزی وان است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین ارزی وان از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج در این برگه، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها، خدمات و محصولات ارزی وان تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین برگه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

سیاست های حفظ حریم خصوصی

ارزی وان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات و محصولات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. ما متعهد هستیم در حد توان از حریم شخصی شما محافظت کنیم و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن ‏‌تر و امن ‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهیم. در واقع با استفاده از سایت ارزی وان، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

چه اطلاعاتی از شما دریافت می‌شود؟

برای دریافت سفارشات و هماهنگی‌ها لازم است تا اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و ایمیل خود را در اختیار ما قراردهید. علاوه‌بر مشخصات فردی، فایل سفارش شما نیز دریافت می‌شود تا برای انجام ترجمه یا ویرایش پردازش شود.

دریافت فایل شما برای عملیات قیمت‌گذاری و اعلام مدت زمان مورد نیاز انجام پروژه ضروری است. ابتدا باید فایل شما بررسی شود تا قیمت نهایی و مدت زمان لازم به‌صورت دقیق اعلام شود.

دریافت مشخصات فردی شما نیز صرفا برای ثبت نام در سایت، هماهنگی‌های لازم برای انجام سفارشات، ارسال اعلان‌های مهم و باخبر کردن شما از رویدادها و تخفیف‌های ویژه است.

اطلاعات حساب بانکی شما به هیچ وجه درخواست و ذخیره نمی‌گردد. تمامی عملیات پرداخت و تراکنش‌ها توسط درگاه‌های بانکی صورت می‌پذیرد و اصالت درگاه‌های بانکی و حفاظت از اطلاعات شما از جانب بانک‌های نام‌برده تضمین می‌گردد.

ثبت، پردازش و تحویل سفارش

کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در اولین ساعات پس از ثبت آن پردازش می‌‏شوند. ارزی وان به مشتریان خود در ۷ روز هفته امکان ثبت سفارش را می‌‏دهد. با توجه به قوانین ثبت سفارش که در فرم درخواست نیز در معرض دید مشتری قرار داده شده است، مشتری در صورت لغو سفارش مشمول پرداخت جریمه میگردد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت ارزی وان به وسیله ارسال کد سفارش از طریق ایمیل و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.  در صورتی که به هر دلیلی ارزی وان، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، نتواند سفارش مشتری را تکمیل و ارسال کند حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ارزی وان محفوظ است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی خدمات و محصولات موجود در سایت ارزی وان، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای ارزی وان محفوظ است. در این شرایط ارزی وان در جهت دریافت مابه التفاوت سرویس فروخته شده با مشتری تماس خواهد گرفت و در صورت عدم توافق ارزی وان در اسرع وقت وجوه دریافتی را به پرداخت کننده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت ارزی وان می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

شرایط افتتاح و وریفای حساب های اینترنتی

مشتری وظیفه دارد تا قبل از ثبت سفارش خود قوانین مندرج شده در این متن را مطالعه کند.

 مشتری موظف است مشخصات و مدارک حقیقی خود را جهت ثبت سفارش در فرم احراز هویت وارد کند در غیر این صورت مسئولیت عواقب آن به طور کامل بر عهده مشتری میباشد و سایت ارزی وان هیچگونه مسئولیتی را در قبال آن بر عهده نخواهد گرفت.

به دلیل آنکه ما نمی توانیم بر روی اکانت ها و حساب های افتتاح شده برای شما کنترلی داشته باشیم و اینکه ممکن است از این اکانت ها برای کارهایی در جهت خلاف قوانین آن سایت مورد استفاده قرار گیرد ما در قبال اکانت شما بعد از افتتاح، وریفای و تحویل آن به شما هیچ گونه مسئولیتی و تعهدی نخواهیم داشت. در صورت بروز مشکل برای حساب های شما در جهت رفع آن در حد امکان شما را راهنمایی خواهیم کرد.

بعد از افتتاح حساب و وریفای آن توسط ارزی وان و تحویل آن به شما هیچ مسئولیتی مبنی بر هک شدن، محدودیت و مسدودی حساب و از دست رفتن منابع مالی شما بر عهده سایت ارزی وان نخواهد بود، ارزی وان فقط حساب را برای شما افتتاح و وریفای میکند و هیچ مسئولیتی بابت بسته شدن حساب ها به دلیل نوع استفاده شما از حساب ها در هر هنگام و در هر صورت بر عهده سایت ارزی وان نخواهد بود.

هنگامیکه کاربر سفارش خود را در سایت ارزی وان ثبت می کند بدین معنی است که وی تمام قوانین و مقررات را مطالعه کرده و پذیرفته است.
سایت ارزی وان حق خود می داند که در هر زمان و بدون اطلاع قبلی متن قوانین و مقررات را تغییر دهد لذا مشتری یا کاربر وظیفه دارد قبل از ثبت هر سفارش متن قوانین را مجددا بطور کامل مطالعه کند.

همان طور که می دانید افرادی که در ایران زندگی می کنند به دلیل تحریم ها از حق استفاده از برخی حساب های اینترنتی نظیر اسکریل، نتلر و … برای انجام خریدها و فعالیت های مالی اینترنتی خود و یا دریافت درآمدهای اینترنتی محروم هستند به همین دلیل ارزی وان در اکثر مواقع برای افتتاح و وریفای این نوع حساب ها مجبور به دور زدن تحریم هاست.

به همین منظور اگر خواهان افتتاح و استفاده از این نوع حساب های اینترنتی میباشید باید نکاتی را در هنگام کار با حساب های اینترنتی مد نظر قرار دهید:

  • هرگز در داخل ایران و با آی پی ایران وارد حساب هایی که ایران را تحریم کرده اند نشوید، در اینصورت اکانت شما مسدود خواهد شد.
  • برای ورود به حساب و یا خرید و استفاده از آن حتما قبل از ورود به حساب، آی پی خود را تغییر دهید. توجه داشته باشید که آی پی شما باید با آی پی کشوری که با آن حساب برای شما افتتاح و وریفای شده یکسان باشد.
  • بعد از افتتاح حساب ابتدا سعی کنید با مبالغ پایین با حساب های خود کار کنید تا به حساب شما مشکوک نشوند و حساب شما محدود یا مسدود نشود.
  • از منابع معتبر پول دریافت کنید و به منابع معتبر پول ارسال کنید. (از حساب های تایید شده و وریفای شده پول دریافت کنید و برای ارسال پول نیز به حساب های تایید شده واریز کنید)
  • ورود به حساب های اینترنتی علی الخصوص با وی پی ان های اشتراکی ریسک بسته شدن حساب شما را بالا میبرد و موجب ضرر و زیان میشود.
 
توجه: شما باید به طور کامل با شرایط و ضوابط پی پال، استرایپ و وایز هماهنگ شوید و پس از آن از خدمات ارزی وان بهره ببرید. در صورتی که پیش‌تر در هیچ یک از این سرویس‌ها فعالیت داشته‌اید، ممکن است حسابتان مسدود شود و ارزی وان مسئولیتی در قبال این موضوع نخواهد داشت.
 

  تغییر در قوانین

ارزی وان این حق و صلاحیت را دارد که به اقتضای زمان و شرایط موجود این قوانین را تغییر دهد و یا آن را اصلاح کند، بنابراین شما مسئول مرور، مطالعه مجدد و آشنا شدن با هرگونه تغییراتی خواهید بود. لازم به ذکر است تغییر و اصلاحات احتمالی قوانین از طریق روش هایی از جمله ایمیل (درصورت امکان) و یا اعلامیه در هنگام بازدید از سایت به اطلاع شما خواهد رسید. بنابراین دسترسی شما به سایت یا استفاده از آن پس از تغییرات یا اصلاح آن، به منزله ی پذیرش قوانین سایت تلقی خواهد شد.

از اینکه قوانین و شرایط استفاده از خدمات و محصولات ما را تا انتها مطالعه فرمودید سپاسگزاریم. لطفا با رعایت قوانین سایت، ما را در اداره هر چه بهتر ارزی وان و خدمت رسانی بهتر به شما یاری فرمایید.