درآمد دلاری در یوتیوب بدون نیاز به سرمایه اولیه

چگونه از طریق یوتیوب پول در بیاوریم و کسب درآمد کنیم؟

تا یک دهه پیش کسی باورش نمی شد که کسب درآمد دلاری در یوتیوب حقیقت داشته باشد. اگر از فردی سوال می کردید که شغلش چیست و در جواب می گفت یوتیوبر، احتمالا او را جدی نمی گرفتید. در جهان امروز اما ورق برگشته است. یوتیوبرها درآمد بالایی کسب می کنند و شغل آن ها به عنوان یک شغل رسمی شناخته می شود. درآمد آنها گاهی اوقات از یک پزشک هم بیشتر است! ساخت ویدیو، تبلیغات، همکاری در فروش، آموزش، ادیت ویدیوی سایر یوتیوبرها و ادمینی کانال یوتیوب همگی راه هایی برای کسب درآمد دلاری در یوتیوب هستند. با ارزی وان می توانید بهترین مسیر ممکن برای درآمدزایی از یوتیوب را با توجه به استعداد و علاقه تان پیدا کنید.

شرایط کسب درآمد از یوتیوب

درآمد دلاری در یوتیوب تقریبا همه ما را برای یک بار هم که شده وسوسه کرده تا از شرایط کسب درآمد از یوتیوب سر در بیاوریم. این شرایط بسته به شیوه ای که قرار است از یوتیوب درآمدزایی کنید متفاوت است. به عنوان مثال اگر قرار است در یوتیوب تولید محتوا کنید، باید حتما یک کانال داشته باشید. آن هم یک کانال Monetize  شده که به حساب گوگل ادسنس متصل است. داشتن بیش از 1000 عضو و شکستن رکورد 4000 ساعت بازدید از ویدیوها در عرض 12 ماه گذشته نیز به شرایط این لیست اضافه می شوند.

درآمد دلاری در یوتیوب بدون نیاز به سرمایه اولیه با ارزی وان

اما اگر می خواهید در یوتیوب ادمین یا ادیتور شوید نیازی به داشتن کانال نیست. کافیست مهارت های ادمینی و ادیتوری را کسب کنید. به طور کلی برای کسب درآمد دلاری در یوتیوب کافیست اراده داشته باشید چرا که شرایط تقریبا برای هر فردی مهیا است. از دیگر شرایط کسب درآمد از یوتیوب می توان به قرار گرفتن نام کشور شما در لیست کشورهای مجاز و پایبندی به قوانین یوتیوب اشاره کرد که خوشبختانه کار را برای ایرانی ها راحت کرده است.

هر 1000 بازدید در یوتیوب چقدر درآمد دارد؟

اگر بتوانید به یکی از ستاره های یوتیوب تبدیل شوید، به راحتی مبلغ 30 دلار در ازای هر ساعت را کسب می کنید که نتیجه اش می شود درآمد 60 هزار دلاری در سال. اما ستاره شدن در یوتیوب به این راحتی ها نیست. به همین دلیل است که نباید در مورد درآمد دلاری در یوتیوب رویا فروشی کرد و باید حقیقت را گفت. اغلب یوتیوبرهای تازه نفس می خواهند بدانند هر 1000 بازدید در یوتیوب چقدر درآمد دارد. در پاسخ باید بگوییم که درآمد دلاری در یوتیوب برای یک یوتیوبر عادی، مبلغ 18 دلار به ازای هر 1000 بازدید است. بنابراین می توانید در هفته به طور متوسط بین 600 تا 1000 دلار کسب کنید.

درآمد بالا از یوتیوب با جذب بیننده.

برای رسیدن به کسب درآمد دلاری در یوتیوب چقدر باید زمان بگذاریم؟

اولین سوالی که ذهن یک یوتیوبر را درگیر می کند این است که چه مدت بعد از کلید زدن کانالم پولدار می شوم؟ نوع محتوایی که انتشار می دهید، میزان مشارکت مخاطبان، منظم بودن در زمانبندی انتشار محتوا، میزان بازدید از ویدیوها و توانایی شما در جذب مشترکین همگی در مدت زمان رسیدن تان به درآمد دلاری تاثیر گذار است. یقینا هر چه جذابیت محتوای شما بیشتر باشد، نظم بیشتری در پخش محتوا داشته باشید و مشارکت مخاطبان را افزایش دهید، مدت زمان رسیدن به درآمد برای شما کم و کمتر می شود. تا زمانی که نتوانید 1000 مخاطب جذب کنید و بازدید ویدیوها را به 4000 ساعت نرسانید از درآمد دلاری خبری نیست. ممکن است برخی افراد این رکورد را در دو ماه بزنند و برخی در دو سال.

مزایای کسب درآمد دلاری از یوتیوب

از مهمترین مزایای کسب درآمد دلاری از یوتیوب می توان به این موارد اشاره کرد:

  • کسب درآمد بیشتر از میانگین جامعه.
  • عدم نیاز به کار کردن بیرون از منزل.
  • مصون ماندن از تورم.
  • داشتن تعاملات بین المللی با سایر مردم دنیا.
  • عدم نیاز به ساعات کار زیاد.
  • درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه اولیه.

مزایای درآمد دلاری از یوتیوب.

درآمد از یوتیوب با گوشی به چه صورت است؟

غول دنیای دیجیتال یعنی گوگل در پشت پرده شبکه مجازی یوتیوب قرار دارد و همین کافیست تا بدانید که پولدار شدن از طریق این پلتفرم کار سختی نیست. شما می توانید با همین گوشی هوشمندی که در دستتان است شروع به کسب درآمد از یوتیوب با گوشی نمایید. ساخت Vlog با گوشی، ضبط ویدیوهای آموزشی با گوشی، باز پخش ویدیوهای وایرال شده تیک تاک و پخش اخبار دسته اول در کانال یوتیوب همگی راه هایی برای کسب درآمد دلاری در یوتیوب از طریق گوشی است.

کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو امکان پذیر است؟

داشتن درآمد دلاری در یوتیوب آن هم به واسطه ساختن ویدیو منوط به داشتن تجهیزات فیلمبرداری و صدابرداری است. اما آیا خرید این تجهیزات برای تمام افراد مقدور است؟ آیا اصلا توجیه اقتصادی دارد؟ آمدیم و ویدیو ساختید و بازدید نگرفت یا اصلا حساب تانMonetize  نشد. تکلیف سرمایه از دست رفته چیست؟

درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو.

از بابت این موارد است که بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو هستند. یوتیوب درهای کسب درآمد دلاری را به روی شما نبسته است. شما می توانید ادیتور ویدیوی دیگران شوید. کافیست فوت و فن های ادیت حرفه ای ویدیو را بیاموزید و شروع به ارتباط گرفتن با یوتیوبر هایی نمایید که به ادیتور ویدیو نیاز دارند. همچنین می توانید ادمین کانال یوتیوب دیگران شوید و شروع به رشد دادن کانال آنها نمایید. درآمد ادیتوری و ادمینی یوتیوب کم از یوتیوبری نیست.

راه دیگری که می توان از طریق آن اقدام به کسب درآمد دلاری در یوتیوب نمود، استفاده قانونی از محتوای دیگران است. کافیست شم منتقدانه تان را فعال کنید و شروع به نقد کردن ویدیوهای دیگران نمایید و یا محتوایی که در سایر شبکه های مجازی وایرال شده است را با کمی تغییر روی کانال خود انتشار دهید.

کسب درآمد از یوتیوب به شیوه های مختلف.

افیلیت مارکتینگ، ساخت پادکست های صوتی، فروش محصولات، اسکرین رکورد از روی صفحه نمایش و آموزش کدنویسی، تماشای ویدیو در ازای دریافت پول، انتشار ویدیوی گیمرها و انتشار تبلیغات اسپانسری همگی از دیگر روش های کسب درآمد دلاری در یوتیوب بدون ساخت ویدیو هستند. اگر می خواهید یوتیوبر شوید و یا از طریق راه های مختلف از یوتیوب کسب درآمد کنید، کارشناسان ارزی وان شما را در این مسیر همراهی خواهند کرد.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

آخرین مطالب دسته بندی

مستر کارت (MasterCard) ارزی وان
ویزا کارت و مستر کارت

چگونه در ایران مستر کارت داشته باشیم؟

برای دریافت کارت اعتباری مستر و انجام تراکنش‌های مالی بین‌المللی می‌توانید از طریق «ارزی وان» اقدام کرده و به‌راحتی مستر کارت خود را دریافت کنید.

ساخت حساب پی پال
پی پال

آموزش ساخت حساب پی پال در ایران

آموزش ساخت حساب پی پال از طریق سایت و اپلیکیشن آن امکان پذیر است. در عرض چند دقیقه می‌توانید با خواندن این آموزش آن را به راحتی راه‌اندازی کنید.

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *