سیم کارت بین المللی

سیم کارت بین المللی و قایل استفاده در همه جا

اگر قصد فعالیت دراپ شیپینگ و ثبت نام در سایتهای خارجی دارید و میخواهید افتتاح حساب بانکی و درگاه های بانکی بین المللی همچون پی پال، استرایپ یا ثبت شرکت انگلیس و امریکا انجام دهید، خرید سیم کارت بین المللی یک انتخاب هوشمندانه برای شما محسوب می شود و به شما کمک می کند تا راحت تر بیزینس کنید

با استفاده از خدمات خرید سیم کارت بین المللی ارزی وان می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به داشتن حساب دلاری و کارت اعتباری بین المللی، تنها با پرداخت معادل ریالی ، بهترین و معتبرترین سیم کارت‌های بین المللی را از ما خریداری کنید.
خرید سیم کارت بین المللی و انتخاب گزینه مناسب کمی دشوار است. اما مجموعه ارزی وان سیم کارت o2 آلمان، وودافون انگلیس و EE استونی را به شما پیشنهاد می کند. این سیم کارت ها در 5 قاره جهان و بیش از 178 کشور از جمله ایران پوشش دهی بی نظیری دارد. هزینه رومینگ این سیم کارت در بیش از 70 کشور از جمله ایران، رایگان در نظر گرفته شده است. با خرید این سیم کارت نرخ مکالمه بسیار پایین بوده و یک شماره اختصاصی با سیستم خدمات اینترنت پر سرعت در اختیار شما قرار می گیرد.

مزایای خرید سیم کارت بین المللی

نظرات مشتریان ما 🙂

برای مشاهده بزرگتر تصاویر بر روی آنها کلیک کنید

شاید سوال شما هم باشد:

بله شما این امکان را دارید تا با خرید سیم کارت های بین المللی در صرافی های رده بالا مثل کو کوین، اوکی اکسچنج و باینس ثبت نام داشته باشید.

در صورتی که خرید سیم کارت بین المللی را برعهده تیم ارزی وان بگذارید محصول عرضه شده از امنیت بالایی در راستای دریافت پیام ها داشته و پروسه احراز هویت را طی می کند.

هزینه سیم کارت بین المللی به نسبت سیم های داخلی بالاتر است. اما با توجه به رایگان بودن سیستم رومینگ می توان گفت که در نهایت شما سود بهتری می کنید. ضمن اینکه مجموعه ارزی وان شرایطی فراهم می سازد تا با خیال راحت اقدام به خرید این سیم کارت ها نمایید.

در صورتی که قصد سفر به کشور های خارجی دارید، خدمات مربوط به خرید سیم کارت های بین المللی را به مجموعه ارزی وان بسپارید. در این مجموعه سرویس دهی به موقع، سهولت ارتباط و اتصال به اینترنت و همینطور هزینه پایین تضمین شده است.

با استفاده از خدمات ارزی وان می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و حتی بدون داشتن حساب ارزی و کارت اعتباری بین المللی اقدام به خرید سیم کارت فیزیکی خارجی نمایید. خوشبختانه ارزی وان به واسطه سابقه کاری شفاف و همینطور سیستم پشتیبانی قدرتمند خود در راستای فروش سیم کارت خارجی بسیار عالی عمل کرده است. این مجموعه سطح رضایت بیش از 95 درصد را به خود اختصاص داده است.