بهترین روش های درآمد دلاری در ایران

بهترین روش های درآمد دلاری در ایران

پرواز قیمت دلار در آسمان اقتصاد ایران و اوج گرفتن

بهترین روش های درآمد دلاری در ایران

پرواز قیمت دلار در آسمان اقتصاد ایران و اوج گرفتن روزانه این نرخ باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر بهترین روش های درآمد دلاری در ایران باشند. زندگی کارمندی آن هم زیر سقف درآمدهای محدود و اندک دیگر به صرفه نیست.

پس به جای تکیه بر درآمد ریالی و تماشای دود شدن آرزوهایتان بهتر است دست به کار شوید و با بهترین روش های درآمد دلاری در ایران آشنا شوید. از مهمترین مزایای کسب درآمد دلاری می توان به شکستن سقف آرزوها و اوج گرفتن تا قله های موفقیت اشاره کرد. شما می توانید با همان میزان وقت و انرژی که برای کارفرمایان ایرانی صرف می کنید، درآمد دلاری داشته باشید.

انواع روش های درآمد دلاری

روش‌های متنوعی برای کسب درآمد دلاری وجود دارند. به عنوان مثال، با ساخت ویدیوهای جذاب و منتشر کردن آن‌ها در یوتیوب، همچنین با استفاده از Affiliate Marketing و تبلیغ کردن محصولات و خدمات دیگران، توییتر، فارکس به عنوان بازار معاملاتی ارز، , سایتهای فریلنسری و نظردهی نیز جزو روش‌هایی هستند که میتوانید با مهارت و دانش خود درآمدزایی کنید.

درآمد دلاری از یوتیوب؛ یکی از بهترین روش های درآمد دلاری در ایران

همین حالا که شما در حال خواندن این متن هستید عده زیادی از افراد که به آن ها یوتیوبر گفته می شود در حال کسب درآمد دلاری از یوتیوب هستند. خلق محتواهای جذاب برای مخاطبینی که در حال استراحت روی کاناپه هستند و گوشی خود را اسکرول می کنند یا افرادی که به دنبال یک آموزش خاص در یوتیوب هستند می تواند شما را پولدار کند. اگر توانستید بیش از 1000 عضو جذب کنید، مدت زمان بازدید از ویدیوهای خود را به طور سالانه از مرز 4000 ساعت عبور دهید و در چارچوب قوانین یوتیوب فعالیت کنید به شما تبریک می گوییم. شما اکنون یک یوتیوبر هستید که با انتشار هر ویدئو می تواند درآمد دلاری کسب کند.

درآمد دلاری با سیستم Affiliate Marketing

می خواهیم یکی از بهترین روش های درآمد دلاری در ایران را معرفی کنیم که می توانید به واسطه آن حتی در خواب کسب درآمد کنید! بله درست حدس زدید. سیستم همکاری در فروش. شما می توانید طی همکاری با سایت هایی مثل Amazon و eBay درآمد دلاری داشته باشید. گوشی هوشمندی که در دستتان است را شوخی نگیرید. همین گوشی هوشمند می تواند شما را به درآمد دلاری با گوشی برساند. کافیست برخی محصولات جذابی که در فروشگاه هایی مثل آمازون به فروش می رسند را انتخاب کنید و از طریق لینکی که این سایت در اختیارتان قرار می دهد خریداران را به سمت محصول هدایت کنید. با هر خرید شما ده درصد پورسانت دلاری دریافت می کنید.

توییتر فقط برای توییت زدن نیست!

یکی از بهترین روش های درآمد دلاری در ایران استفاده از شبکه مجازی توییتر است. اگر بتوانید در توئیتر تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشید نان تان در روغن است. عده ای تصور می کنند توییتر فقط فضایی برای خودنمایی و عرض اندام است. در حالی که می توان با انتشار توییت های پر مخاطب کسب درآمد دلاری کرد. اگر توییت های شما بازدید زیادی داشته باشند می توانید با نمایش تبلیغات در کنار توییت ها درآمدزایی کنید. درآمدی که از این طریق کسب می کنید به صورت ارز دیجیتال دوج کوین به کیف پول دیجیتالی شما واریز می شود. جاستین بیبر و رونالدو جزو اولین کسانی بودند که از این طریق کسب درآمد کردند.

میانه تان با فارکس چطور است؟

یکی از بهترین روش های درآمد دلاری در ایران و البته پر ریسک ترین روش ها، حضور در بازار فارکس است. تخصص در فارکس یعنی داشتن درآمد دلاری آسان با یک اشاره. اگر بتوانید دانش این حوزه را کسب کنید، استراتژی معاملاتی قدرتمندی داشته باشید و مهارت بالایی در پیش بینی روندها کسب کنید، سودهای کلانی به جیب می زنید. آن موقع است که با خیال راحت پای راست تان را روی پدال گاز فشار می دهید و تخته گاز در این بازار دلاری می تازید.

فریلنسری یا راحت الحلقوم؟!

می خواهید یکی از بهترین روش های درآمد دلاری در ایران با کمترین ریسک و بیشترین سود را بدانید؟ فریلنسری. شما با همان مهارتی که در ایران کسب درآمد می کنید، می توانید از طریق سایت های خارجی درآمدزایی نمایید. برنامه نویس هستید؟ طراح گرافیک هستید؟ محتوا نویس هستید؟ کارشناس شبکه هستید؟ مترجم هستید؟ طراح لباس هستید؟ یا یک سئوکار حرفه ای؟ هر تخصصی که داشته باشید می توانید در وبسایت های فریلنسری خارجی ارائه دهید و دلار پارو کنید. Upwork بهترین سایت درآمد دلاری برای فریلنسرها است.

نظر بدهید و دلار بگیرید

 شما می توانید با نظردهی در نظرسنجی های آنلاین، دلار دریافت کنید. بهترین سایت درآمد دلاری برای ثبت نظر سایت Swagbucks است.

درآمد دلاری با دراپ شیپینگ

حتما اسم دراپ شیپینگ را این روزها بارها شنیده اید. اما به جای اینکه تماشاچی و شنونده خوبی باشید بهتر است دست به کار شوید و با انبار خالی درآمد دلاری کسب کنید! AliExpress بهترین سایت درآمد دلاری از طریق دراپ شیپینگ است. کافیست بتوانید نقش حلقه اتصال بین تامین کننده و خریدار را به خوبی بازی کنید.

کسب درآمد دلاری در ایران امکان پذیر است؟

درآمدهای ریالی و خرج های دلاری با هیچ منطقی جور در نمی آید و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال بهترین روش های درآمد دلاری در ایران هستند. اما سوال اینجاست که شرایط کسب درآمد دلاری در ایران چیست؟ درست است که وجود تحریم ها و محدودیت های جهانی برای ما ایرانیان دردسرساز شده است. اما اگر بتوانید حساب پی پال داشته باشید و یا با کارفرمایانی همکاری کنید که پرداخت آن ها در قالب ارز دیجیتال است، مشکلتان حل خواهد شد. شما می توانید در ایران به راحتی درآمد دلاری داشته باشید. برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

آخرین مطالب دسته بندی

مستر کارت (MasterCard) ارزی وان
ویزا کارت و مستر کارت

چگونه در ایران مستر کارت داشته باشیم؟

برای دریافت کارت اعتباری مستر و انجام تراکنش‌های مالی بین‌المللی می‌توانید از طریق «ارزی وان» اقدام کرده و به‌راحتی مستر کارت خود را دریافت کنید.

ساخت حساب پی پال
پی پال

آموزش ساخت حساب پی پال در ایران

آموزش ساخت حساب پی پال از طریق سایت و اپلیکیشن آن امکان پذیر است. در عرض چند دقیقه می‌توانید با خواندن این آموزش آن را به راحتی راه‌اندازی کنید.

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *