افتتاح حساب بین المللی

حسابی چند ارزی و ارسال پول به بیش از ۸۰ کشور مختلف

شما به واسطه افتتاح حساب بین المللی از جمله حساب وایز و حساب استرایپ می توانید در سریع ترین زمان ممکن نقل و انتقال بین المللی انجام دهید. اگر درآمد دلاری دارید می توانید به راحتی درآمد خود را به حساب های مورد نظر منتقل کنید. همینطور شرایط نقد کردن درآمد نیز برای شما فراهم است. مثلاً می توانید درآمدها را از حساب خود به حساب بانکی صرافی ها واریز نمایید و مبلغ مورد نظر را نقد کنید.

با افتتاح حساب بین المللی برای شما کارت های اعتباری مخصوص مانند دبیت کارت و همینطور مستر کارت در نظر گرفته می شود. با شارژ کردن حساب مورد نظر این امکان در اختیار شما قرار می گیرد تا در سایت های بین المللی و خارجی به راحتی خرید کرده و پرداخت آنلاین داشته باشید.  تیم ارزی وان به واسطه مجموعه متخصص خود توانسته صفر تا صد پروسه افتتاح حساب بین المللی با امنیت بالا را برای شما فراهم سازد بدون اینکه نیازی به حضور مشتریان باشد. با افتتاح حساب وایز این امکان در اختیار شما قرار می گیرد تا تراکنش پول خود را بدون محدودیت و حتی بدون کارمزد اضافی مدیریت کنید. داشتن حساب بین المللی وایز برای شما ارز با نرخ واقعی و کارمزد پایین را رقم می زند. وایز یکی از بزرگترین حساب های بین المللی جهان است که از نظر اعتبار ثابت شده است.

افتتاح حساب بانکی بین المللی استرایپ با یک ساختار سه بخشی همراه است و هدف از این سرویس پایان قطعی و کامل تراکنش پرداخت است. این سرویس پرداخت بیش از 100 نوع واحد ارزی را پشتیبانی می کند. به واسطه این حساب اجازه خصوصی سازی امکانات نیز در اختیار شما قرار می گیرد. استرایپ یک سری اسناد برای سیستم عامل اندروید و ios به منظور پرداخت با موبایل فراهم کرده و این امکان در اختیار کاربران قرار می گیرد تا بتوانند اطلاعات مورد نظر را در آینده ذخیره سازی نمایید. مجموعه ارزی وان تمامی مراحل باز کردن حساب بانکی بین المللی را به صورت قانونی و با بیشترین سطح امنیت دنبال می کند.

مزایای افتتاح حساب

نظرات مشتریان ما 🙂

برای مشاهده بزرگتر تصاویر بر روی آنها کلیک کنید

شاید سوال شما هم باشد:

بله. ایجاد حساب بانکی بین المللی به منظور جلوگیری از خطرات و شرایط نامساعد اقتصادی، جلوی کاهش ارزش ارز در شرایطی که کشور درگیر تورم بالا است، را می گیرد.

بانکداری بین المللی برای افرادی که اقدام به ساخت حساب بانکی بین المللی کرده اند، وام و اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته است. وام مسکن یکی از مزایای این سیستم است.

بله. وقتی حساب بین المللی دارید یعنی از کارت اعتباری مخصوصی برخوردار هستید که به شما اجازه خرید از سایت های خارجی را می دهد. به این ترتیب تنها حساب خود را شارژ میکنید و پرداخت آنلاین خواهید داشت.

با داشتن حساب بانکی بین المللی می توانید به صورت 24 ساعته در هر کجای دنیا به واسطه سیستم مدیریت حساب بانکی و تنها با تلفن و اینترنت بانک شرایط نقل و انتقال پول داشته باشید

هزینه ها بر اساس نوع حساب برآورد می شود.

ارزی وان در راستای افتتاح حساب بین المللی در ایران از دقیقترین مستندات استفاده می کند. اعتبار بالا و تجربه کافی کارشناسان این مجموعه سبب شده تا همه نکات افتتاح حساب بین المللی مجازی به خوبی رعایت شود. خوشبختانه سیستم پشتیبانی کامل توسط مسئولان ارزی وان سبب می شود تا هر مشکلی به سرعت برطرف شود و جلوی ضررهای بزرگ گرفته است. تجربه کافی این مجموعه در راستای برنامه های پرداخت، زمان سپرده گذاری و همینطور دسترسی به اینترنت کمک می کند تا مشکلاتی در این راستا وجود نداشته باشد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص خدمات افتتاح حساب بین المللی دارید و یا می توانید از سرویس وام و اعتبارات ویژه استفاده کنید با کارشناسان ارزی وام ارتباط بگیرید و به راحتی رفع ابهام نمایید.

فرم ثبت درخواست افتتاح حساب بین المللی