آموزش ساخت حساب پی پال ( ایران )

نکات مهم برای ساخت حساب paypal در ایران

از آنجایی‌که کشور ایران با تحریم‌های مالی بین‌المللی روبرو است، سرویس پی پال نیز به‌راحتی برای ایرانیان قابل دسترس نمی‌باشد؛ از این رو، برای ساخت حساب پی پال در ایران به 5 مورد زیر نیاز خواهید داشت:

  • ایمیل معتبر با نام خودتان (قابلیت دسترسی کامل به ایمیل فراهم باشد)
  • شماره مجازی متناسب با کشور مدنظر برای ساخت پی پال (برای خرید شماره مجازی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.)
  • یک آدرس یا محدوده آدرس آمریکا یا سایر کشورهای مورد نظر (برای این منظور می‌توانید از آدرس‌های فیک ارائه شده در سایت‌ها استفاده کنید.)
  • کارت اعتباری بین المللی
  • نرم افزار تغییر IP (به دلیل حساسیت بالای پی پال بر روی آی‌پی کشورها، پیشنهاد می‌کنیم به دلیل ثابت نبودن آی‌پی vpn ها، به خرید vps خارجی متناسب با کشور مدنظر بپردازید)

تذکر پی پال: برای اطمینان از تنظیم صحیح حساب خود همیشه از شناسه ملی یا شماره پاسپورت صحیح استفاده کنید.

از صحت و حفظ اطلاعات خود مطمئن شوید چراکه به این اطلاعات در مراحل بعدی و در آینده برای ورود به حساب کاربری نیاز خواهید داشت.

در نظر داشته باشید که اگر قبلاً یک حساب تجاری راه‌اندازی کرده‌اید، باید حساب جدید خود را با یک آدرس ایمیل شخصی، حساب بانکی و کارت اعتباری یا نقدی راه‌اندازی کنید. همچنین می‌توانید حساب شخصی خود را به حساب تجاری ارتقا دهید.

 

آنچه در این مطلب خواهید خواند

آخرین مطالب دسته بندی

مستر کارت (MasterCard) ارزی وان
ویزا کارت و مستر کارت

چگونه در ایران مستر کارت داشته باشیم؟

برای دریافت کارت اعتباری مستر و انجام تراکنش‌های مالی بین‌المللی می‌توانید از طریق «ارزی وان» اقدام کرده و به‌راحتی مستر کارت خود را دریافت کنید.

ساخت حساب پی پال
پی پال

آموزش ساخت حساب پی پال در ایران

آموزش ساخت حساب پی پال از طریق سایت و اپلیکیشن آن امکان پذیر است. در عرض چند دقیقه می‌توانید با خواندن این آموزش آن را به راحتی راه‌اندازی کنید.

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *